תוצאות הפגישה? האסיר יישתתף לראשונה בחתונת בנו

    אברהם זילבר 3 Comment on תוצאות הפגישה? האסיר יישתתף לראשונה בחתונת בנו
    18:49
    01.05.24
    אתר קול חי No Comments on מפקד פלוגה במכתב כואב: "מחבל מצליף והסיוע נוחת"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האם תוצאות הפגישה של גדולי ישראל אצל הנשיא ריבלין בנושא האסיר השפיעו על קובעי המדיניות? היום פורסם כי האסיר המפורסם מרדכי יצחק סאמט, שנשפט ל-27 שנות מאסר, ישוחרר לראשונה מזה 14 שנה לשמחת החתונה לבנו.

    בתקופה האחרונה מצבו בריאותו של סאמעט הידרדר. כבר שנים ארוכות שלא זכה לשחרור אחד מהכלא, שמירת המצוות בתוככי הכלא האימתני עולה לו במסירות נפש של ממש, כידוע גדולי ישראל מנסים לפעול למענו למצוות פידיון שבויים והשבוע אף הגיעו לפגישה נדירה אצל הנשיא בעקבות כך.

    בראיון השבוע לגרינבוים בעיתון 'בקהילה' אומר סאמט בראיון טלפוני ממקום כלאו: "שמונה ילדים חיתנתי ברוך ה'. ש-מ-ו-נ-ה. אבל אצל אף אחד מהם לא זכיתי להשתתף. אצל אף אחד. לא בווארט, לא בתנאים, לא בחתונה ולא בשבע ברכות, חמישה מילדיי נכנסו לעול המצוות בלעדיי. לא יכולתי ללמוד עמם הלכות תפילין, לא הייתי לצידם בפעם הראשונה שהניחו את רצועות התפילין הקדושות. אבל מה אני יכול לעשות מלבד לכאוב?!". אומר סאמעט בקול שבור

    "קודם כל, יש לי בשורה טובה: כפי שאמרתי, עד היום הזה חיתנתי שמונה ילדים ולא השתתפתי בחתונתם. עכשיו לראשונה קיבלתי בשורה משמחת: בעז"ה בחתונת בני ביום ז' בתמוז אזכה לצאת חופשי ולהשתתף בחתונה. אני נרגש מאוד ומקווה שעד אז כבר אהיה משוחרר לגמרי"



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למימי, מה הקשר לרביץ?!

      ומה הסיפור המלא של האסיר